Wednesday 8 March 2017

Jutawan Forex Di Malaysia

Selamat Datang Assalammualaikum dan Selamat Datang ke Blog Jutawan Forex Blog Jutawan Forex ini saya bangunkan dengan matlamat untuk menyediakan Satu platfom untuk sesiapa Sahaja mempelajari Forex dalam Bahasa Melayu (saya Lebih Suka menggunakan istilah Bahasa Melayu daripada Bahasa Malaysia kerana Adalah Jelas majoriti yang menggunakan bahasa ini ialah orang dan Melayu asal usul bahasa ini ialah Bahasa Melayu orang. Fullstop) Memang terdapat banyak Sumber berkenaan Forex di internet. Tetapi hampir 99 Nya Adalah dalam Bahasa Inggeris dan juga italiano-italiano lain. Peratus orang yang Melayu Sudah Mahir berbahasa Inggeris Sudah meningkat, tetapi Masih terdapat mereka yang Lebih Selesa untuk Belajar Forex dalam Bahasa Melayu, Maka blog Jutawan Forex Inilah Tempat untuk mereka. Walaubagaimana gioco di parole, saya Tidak akan menggunakan Bahasa Melayu 100 Dalam blog ini kerana terdapat beberapa istilah Dalam Dagangan Forex yang terpaksa saya kekalkan dalam Bahasa Inggeris untuk mengelakkan kekeliruan kepada pembaca. Dengan kesedaran bahawa Masih ramai Lagi di kalangan orang Melayu Masih Hidup di paras kemiskinan atau Hanya cukup-cukup makan, Maka Saya Harap, Laman blog Jutawan Forex ini akan menjadi Satu Titik permulaan Dalam melahirkan Lebih ramai orang melayu yang mempunyai pendapatan Lebih daripada cukup makan dan Jauh daripada tahap kemiskinan. Saya Tidak menyuruh atau menggalakkan anda berhenti Kerja dan berdagang Forex sepenuh masa. Anda boleh teruskan Kerja anda dan jadikan Forex ini sebagai Satu Sumber pendapatan sampingan kepada anda. Anda ingat Harus, 8221 FOREX bukanlah Satu pelaburan yang mudah8221, kalau FOREX ini Mudah, Sudah Pasti Sudah ramai yang menjadi jutawan dengan Hanya berdagang Dalam Forex. 822190 8211 95 pelabur biasabaru Dalam Forex mengalami kerugian dan Hanya 5 8211 10 Sahaja yang Berjaya mendapat keuntungan8221 (FOREX Trading - 95 di inesperti commercianti perdere - Potrebbe Win) Untuk Berjaya Dalam Dagangan Forex, eun mesti mempunyai Kemahiran Dalam bidang Forex ITU sendiri, Dalam ertikata lain, mesti Belajar ilmu FOREX. Itu Saja Tidak cukup, eun Juga Perlu praktikkan Secara DEMO atau Paper Trading Selama sekurang-kurangnya 1 Bulan, sebaik-baiknya 3 bulan ke setahun Apakah ITU Sudah cukup untuk anda Berjaya Belum tentu. Commercio dengan duit DEMO (duit olok-olok) takkan sama bila anda Mula commercio dengan menggunakan duit sendiri. Ini Kemahiran yang palizzata Utama, perang PSIKOLOGI. Halangan Utama ketika Mula berdagang Forex ialah anda akan berperang dengan psikologi anda sendiri sehinggakan adakalanya anda membuat keputusan yang salah ketika membeli atau menjual atau ketika APERTO dan CLOSE sesuatu POSIZIONE. Jika anda, Sudah Belajar tentang FOREX, Mahir menggunakan indicatore, Mahir menganalisa carta pergerakan di prezzo, mempunyai strategia di trading anda sendiri, Berjaya membuat SEKURANG-KURANGNYA 70 keuntungan daripada Dagangan eun (semasa DEMOPAPER TRADING), Dan eun mampu mengawal psikologi anda ketika commercio Wang anda sendiri (DENARO REALE). Maka insyaallah, kejayaan eun ialah 90-99. Lagi 10-1 Lagi 10 8211 1 ialah Nasib. Apa yang Blog Jutawan Melayu akan tawarkan kepada anda Apa yang akan anda dapat daripada blog ini Adalah berupa Segala ASAS FOREX, carta pergerakkan di prezzo matawang, pegalaman saya sendiri ketika Mula berdagang Dalam FOREX sehingga sekarang, indicatori beberapa Yang Boleh anda scaricare dan gunakan FOREX commercio untuk , bagaimana menganalisa carta pergerakkan di prezzo dengan menggunakan indicatori berkenaan dan artikel-artikel untuk memantapkan Lagi kefahaman anda tentang perdagangan FOREX. Saya Tidak Akan mengenakan sebarang bayaran bagi setiap maklumat dan Bahan yang anda boleh scaricare daripada Laman ini. Semua yang ada di Sini Adalah percuma untuk anda. Namun begitu, eun Harus ingat, Segala maklumat dan pandangan saya Dalam blog ini hanyalah sebagai Panduan dan pandangan peribadi semata-mata. Keputusan untuk berdagang Dalam FOREX Adalah atas pilihan anda sendiri. Pergerakan di prezzo matawang Adalah dipengaruhi Oleh pelbagai Faktor seperti fondamentale Faktor Ekonomi dan politik, Bukan Faktor Teknikal semata-mata. Oleh ITU anda Perlu berhati-hati ketika berdagang Dalam FOREX. Saya Dan Blog Jutawan Forex Tidak akan bertanggungjawab di ATAS Segala kerugian yang anda Alami. Selamat ber FOREX dan semoga Berjaya menjana pendapatan sampingan yang AMAT lumayan. Jalan Jutawan Forex Sekarang saya Lebih menggunakan Teknik Prezzo azione atau ada yang sebut sebagai commercio di nudo. Saya kurang indicatore menggunakan. Beberapa Bukan ni saya banyak membaca tentang High Probability Prezzo azione Formazione. Pada saya Teknik ini Lebih tenteram dan Mudah untuk difahamkan. Terutama Bagi yang Baru nak Belajar tentant Forex, Elok sangat Belajar dan fahamkan Prezzo azione ini. Sebab, dengannya Baru Kita betul2 faham sifat pergerakan Forex ini. Saya mula mengumpul formation2 Yang High Probability dan commercio menggunakannya. Nanti Jika ada kelapangan masa, saya posta tentang formation2 ini Kalau pernah baca posta saya pada Feb 2013 (voi. Lama punya postale tu kan ..), Strategi più akaun ni saya configurazione pernah, TAPI Tak pernah Berjaya laksanakan. Akaun yang Buat Dulu gioco di parole dah Luput, tak boleh accesso nak dah. Tak apalah. kita yang buatlah Baru. Saya BARU iniziare semula Projek ini pada Hujung Mac. Pada 25 Mac saya memulakan deposito USD1000 ke akaun IBU. Sekarang ni, akaun IBU Saya menggunakan Forti mediatore. Kenapa Forti - sebab IB dia seorang Kawan. Kalau ada apa2 Hal mediatore ni, dia akan bagitau saya dan cepat2 selamatkan duit Dalam akaun ITU. Kita tak tau mediatore ni, kadang2 ada Juga mediatore yang ada masalah dan melenyapkan duit orang. Satu Lagi, Forti ni programma di affiliazione ada yang Bagus. Kita gioco di parole tak tau bila kita commercio dan commercio, tiba2 akaun affiliato kita ada banyak Baki. Saya Buat sé affiliato je. makna Buat 2 akaun - akaun ATAS (atau akaun Affilite) saya guna nama Isteri. Di bawahnya, Adalah akaun2 Yang saya gunakan untuk trading. saya client Adalah saya sendiri. huhuhu Alhamdulillah, sebelum masuk di aprile (sebelum GST..hehe) saya Berjaya menggandakan akaun IBU ke USD2500. Ritirare USD500 Dan tinggalkan akaun IBU ni. Saya Buat akaun Rempit yang Pertama - dengan broker di FBS. Kenapa FBS - sebab akaun ni Kecik diffusione memang. Depo USD500 Dan merempit la disitu. Tapi deposito malangnya ini tak Berjaya capai sasaran. Selepas Naik hingga ke USD800, kaput akaun ini. Maka saya berbalik ke akaun IBU Saya. Commercio semula dengan berbaki USD2000 tu, untuk mencari modale semula sebanyak USD500. Alhamdulillah, beberapa hari tercapai dan lajak sampai Jadi USD2800. Jadi, ritirare USD500 dan tinggalkan akaun IBU. Saya buka pula akaun Rempit 2 - kali ni dengan mediatore UMOFX pula. Kenapa UMOFX Dan tak sambung dengan FBS. Pertama - kerana saya kenal IB UMOFX ni tasso dan depo dia yang palizzata rendah sekarang - Masih a RM3.5. Yang kedua, di FBS saya guna akan 5 cifre e agak confusa (selalunya saya guna 4 cifre). Dan akaun Rempit 2 di UMOFX ni saya guna 4 cifre. Tapi, Jangan risau. Saya Akan Kembali bangunkan akaun Rempit 1, bila saya ada modale untuknya. Alhamdullah. akaun Rempit 2 saya dah Berjaya completare il passaggio 1 Malam Tadi. punto di partenza Akan 2, hari ni. Harap2 Minggu Depan completare il passaggio 3. Akaun2 Rempit lain yang Menanti modale. Rempit 3 - IKOFX, Rempit 4 - INSTA, Rempit 5 - EXNESS. Tengah considerare MOCASZ. Semua configurazione dah affiliato dan verificato. Kenapa dettagli saya Cerita ni. untuk Panduan saya dan orang rimasto di masa akan Datang. Ini tentativo Adalah saya yang kedua dengan strategi più akaun. Tahun 2013 saya Gagal, dan dan kembali Belajar Buat experimen kecil Teknik dengan modale (USD10). Ora, Im indietro. Speriamo kali ini boleh capai obiettivo saya yang menjadi tajuk blog ini. Akaun Ibu. USD 2.000 - dah ada. Standby bila memerlukan. Strategi Rempit: Fase 1. 500 - gt 1000 Fase 2. 1.000 - gt 2,000 Fase 3. 2.000 - gt 2.500 Rempit 1. 1 ° tentativo è fallito. 2 ° tentativo in attesa Rempit 2. Completare il passaggio 1. Balance USD1,000. Ora masuk passaggio 2. Rempit 3. attesa modale Rempit 4. attesa Rempit modale 5. attesa modale. Alhamdulillah. walaupun Lama saya tak aggiornamento blog ni. Tapi saya tak pernah berputus ASA Dalam menjayakan matlamat menjadi Jutawan Forex. Setelah berkali-kali saya Gagal dan bermacam-macam Teknik Telah saya cuba, mungkin Dalam sebulan dua ini saya menemui Teknik Yang Benar-Benar serasi dengan Saya. Memang tiada satu Teknik yang perfetto, Akan posizione dua ada yang satu Rugi, TAPI Secara complessive degli ospiti saya profitto. Masalah saya sebelum ini, walaupun saya Telah Berjaya menjana berganda-ganda keuntungan daripada modale Asal, Oleh kerana saya menggunakan Teknik compounding margine, bila Ada perdita satu, ia perdita merupakan yang Besar. Ini memberikan Kesan psikologi kepada Saya. Saya nak Cepat recuperare, masuk dengan mercato Lagi tergesa-GESA, margine dengan Yang Lebih besar sebab nak Cepat recuperare la perdita. Namun akhirnya, akaun Saya hangus. Itulah yang saya lakukan berulang-Ulang kali, sejak saya mulakan blog ini. Sekarang, saya Telah Belajar daripada pengalaman pahit saya untuk membuat pengawalan akaun Secara paksa. Saya mulakan dengan akaun IBU - saya Mula dengan USD 1000. Kemudian, saya Berjaya menaikkan modale Saya - melalui Teknik dan segnale yang sangat terpilih dan berhati - kepada USD2500. Saya keluarkan USD500 dan Buat akaun lain. Akaun IBU saya biarkan bermodalkan USD2000 dan saya tinggalkan. Seberapa boleh, saya Tidak commercio akan akaun IBU Saya. Ini Adalah akaun garante saya saya ketika kehilangan semua modale. Cukuplah sekali ini saya deposito RM3700 menggunakan Poket saya sendiri. Selepas ini, Harapan saya deposito di akaun-akaun Forex Saya (voi. Memang akan ada BYK akaun. Nanti saya cerita kenapa), Adalah daripada penjanaan Hasil commercio di Saya. Apa Pelan Saya. daripada akaun bermodalkan ITU USD500, saya akan commercio dengan Lebih Agresif dan cuba menggandakan akaun sehingga 500. iaitu menjadi USD2500. Biasanya saya Buat obiettivo dengan 3 step. 500 - gt 1000. Kemudian 1000 - gt 2000. Kemudia 2000 - gt 2500. Bila dah capai bersaglio, saya akan keluarkan USD500 dan Buat akaun lain. Akaun berbaki USD2000 ini akan saya tinggalkan sementara saya sviluppare akaun Baru dengan modale USD500 Tadi. Berapa Lama saya boleh capai 500 tu. berdasarkan beberapa processo saya menggunakan akaun cento dengan modale USD10. Saya boleh capai akaun Jadi USD50 Dalam masa kurang 2 Minggu. Ada tentativo Juga Dalam tersebut akaun saya hangus. saya Tapi generare semula modale USD10 menggunakan akaun USD50 yang terhasil, dan teruskan dengan akaun Baru di Più. Saya merasakan, Jika saya Berjaya dengan modale USD10, apakah bezanya dengan modale USD500. Yang penting modale compounding mestilah berdasarkan jumlah yang sama. Contohnya, Jika pada akaun cento USD10, posizione setiap saya akan masuk dengan 0,02 lotto (iaitu USD0.20 bagi Satu pergerakan pip). Maka, pada akaun USD500 saya akan masuk dengan 0.1 sacco (iaitu USD1 bagi Satu pergerakan pip). Fase 1. dapatkan 500 pip dengan 0.1 sacco posizione setiap supaya akaun saya berkembang kepada USD1000 Fase 2. dapatkan 500 pip dengan posizione 0.2 sacco setiap supaya akaun saya berkembang kepada USD2000 Fase 3. dapatkan 125 pip dengan posizione 0.4 sacco setiap supaya akaun saya berkembang kepada USD2500 Jika Berjaya, ritirare USD500 dan Buat akaun Baru. Ripetere il passaggio 1.Memupuk Minda Jutawan Kita suka Berangan-angan menjadi Kaya dari Segi kewangan. Bagi kebanyakan orang, ia Kekal impian sebagai. Kenapa begitu Ini kerana kebanyakan orang Tidak menetapkan fikiran mereka untuk mencapai matlamat tersebut. Mereka mungkin Tidak berasa Bahagia tetapi mereka Selesa ndash dan keselesaan Adalah salah Satu musuh terbesar pertumbuhan. Bagaimana anda boleh memupuk minda jutawan Dengan mengikuti Langkah-Langkah Mudah: 1.Fokus 101 Yang Anda Mahu Selalunya, ramai orang berasa Segan untuk mengakui bahawa mereka mahukan sesuatu dan mencapainya. Apabila ada yang sesuatu anda mahu capai, Jangan Fikir ldquoSaya Tidak Boleh demikianrdquo berbuat, sebaliknya ldquoSaya boleh melakukan ITU dan Saya akan berbuat demikianrdquo. Jutawan bermain untuk menang, Bukan untuk mengelakkan kekalahan. Ini Tidak bermakna anda boleh menjadi insan yang mementingkan Diri sendiri. Apa yang dimaksudkan ialah menjadi Lebih tegas dan jujur ​​82038203dengan Diri sendiri. Anda Tidak Perlu berebut dengan orang rimasto. Terdapat periuk EMAS besar yang Tidak dituntut di tengah-tengah Meja ndash mengapa Tidak anda menjadi orang yang menuntutnya Anda berhak mendapat IA 2. Orientasikan Matlamat Ia hampir Mustahil untuk mencapai apa-APA jika anda Tidak menetapkan matlamat yang kukuh. Hanya Pemenang loteri menjadi jutawan Dalam sekelip mata. Dengan menetapkan Diri anda untuk matlamat dicapai, eun akan sampai ke sana akhirnya. Jangan cuba untuk menjadi Kaya dengan Cepat - jadi Kaya perlahan-Lahan. Mari kita duduk dan berfikir cara untuk mendapat Satu juta ringgit Pertama anda dan mengembangkan APA Jenis matlamat yang anda mungkin menetapkan untuk ke sana. Andaikan anda bermula pada kedudukan yang Sederhana, - eun membuat cukup untuk mendapatkan beberapa kemewahan, tetapi Tidak Lebih dari itu. Matlamat anda untuk tahun Pertama mungkin Adalah untuk mempunyai RM 10.000 Dalam banca Dalam tempoh setahun. Ini Bukan Mudah tetapi ia boleh dilakukan. Seterusnya anda Perlu memikirkan Langkah-Langkah yang Perlu diambil untuk mencapai matlamat tersebut. Sentiasa cari cara untuk membuat pertumbuhan sebelum membuat pengurangan. Erti kata, eun mungkin mahu untuk bertimbang jika anda boleh berunding dengan bos anda untuk menaikkan Gaji, atau Jika ada Kerja rimasto di Luar sana yang akan membayar Lebih Baik. Anda mungkin berasa Selesa Dalam pekerjaan Lama anda tetapi ingat, keselesaan menghalang pertumbuhan. Anda Juga mungkin mempunyai Kemahiran rimasto di Luar Tempat Kerja anda yang anda boleh mendapatkan Wang untuk anda meningkatkan baki banca. Mungkin anda boleh mereka bentuk laman web untuk orang lain atau menjual kuih-muih yang Mudah dihasilkan. Jika ini Masih Tidak cukup untuk membuat Wang Yang anda untuk perlukan matlamat RM 10.000 Dalam setahun, Maka ia Adalah masa untuk melakukan pengurangan. Adakah anda mempunyai barang Lama yang orang rimasto mungkin Suka Buat jualan Adakah anda Benar-Benar Perlu untuk menghabiskan RM 10 untuka makan tengah hari anda setiap hari apabila anda boleh membuat Bekal sendiri dengan Kos yang Lebih rendahJika anda ingin menjadi jutawan, eun Perlu mula mengumpul Wang . 3. Buat Pelaburan Sebab anda untuk Perlu mengumpul Wang Adalah untuk Langkah Tiga. Jutawan cenderung untuk menjadi orang yang berjimat, dan ITU kerana mereka Tahu nilai sebenar Wang Adalah untuk melabur. Menjadi bos anda sendiri Adalah sehala dengan menjadi jutawan. Anda Akan Mahu berhenti bekerja pada suata ketika nanti. Berhenti bekerja untuk Wang Dan anda Buat Wang anda untuk bekerja anda. Daripada membeli iPad Baru, duit ITU boleh digunakan untuk melabur Dalam pasaran Saham. Cari Saham yang betul (rujuk kepada artikel di Più), Dan dengan Mudah anda boleh menggandakan Dalam tempoh setahun. Bukan Hanya pasaran Saham yang anda boleh melabur - ada Juga Harta, dan juga Pendidikan. 4. Sentiasa Belajar Perkara terbaik yang anda boleh melabur Dalam Adalah Diri sendiri. Kebanyakan orang berfikiar bahawa selepas meninggalkan sistem Pendidikan, mereka Tidak Perlu Lagi Belajar. Ini mungkin Betul untuk meraka, tetapi eun Tidak boleh. Orang yang Berjaya Harus Terus Belajar dan menyesuaikan Diri. Miliardario Warren Buffet menganggarkan bahawa dia membaca sekurang-kurangnya 100 buah buku mengenai pelaburan sebelum dia berumur dua puluh. Kebanyakan orang Tidak pernah membaca buku Lagi selepas mereka meninggalkan Sekolah. Yang Mana Kamu Hendak Ikut Belajar semua yang anda boleh tentang bagaimana Ekonomi berfungsi, bagaimana pasaran Saham bekerja, tendenza bagaimana terjadi. Mempelajari Kemahiran Baru. Jika anda dalamnya minat, Belajar semua yang anda boleh mengenai Hal ITU. Anda Akan terkejut pada Suatu ketika, Kemahiran Yang seolah-Olah Tidak berguna, Boleh menjadi amat berguna Dalam keadaan yang Betul. 5. Fikir Besar Walaupun saya memberi nasihat untuk memulakan dengan matlamat Kecil, eun sebenarnya Harus mempunyai matlamat yang besar Dalam fikiran. Jika anda mempunyai idea untuk berniaga maka ITU Adalah matlamat Utama anda untuk ndash memulakan Perniagaan ITU dan menjayakan ia. Jika anda ingin melabur untuk memperoleh berjuta-juta ringgit dan melakukan Kerja-Kerja kecil di Più selain daripada penyelidikan maka ITU Adalah matlamat anda Besar. Jangan berasa malu jika Tidak mencapai matlamat yang Besar. Jika anda menjalankan Perniagaan dan bertujuan untuk membuat RM 1 juta keuntungan Dalam setahun dan ldquohanyardquo membuat RM 200.000, Maka eun Telah Lebih Awal Berjaya daripada kebanyakan orang. Bercita-cita Tinggi, Jika anda Gagal anda Masih boleh cuba Lagi. 6. Nikmati Perhatian Untuk Berjaya anda Perlu bersedia untuk mempromosikan diri dan menikmati perhatian ke tahap tertentu. Sekarang, tumpukan perhatian kepada jenama anda dan Bukan diri anda. Jangan malu untuk mendapatkan nama anda di Luar sana. Ini bermakna mencari perhatian dan menjadi Berani untuk memulakan Langkah Pertama. Jika anda menjalankan Perniagaan, cuba menghubungi Akhbar tempatan. Anda Akan terkejut pada berapa yang Setuju untuk menjalankan cerita tentang anda dan Perniagaan anda, dan ITU semua publisiti percuma. Yang palizzata penting, ingat bahawa anda mengawal Nasib anda sendiri. Kerja cukup keras untuk APA yang anda percaya dan anda akan mendapatkannya. Adakah anda jutawan forex Malesia


No comments:

Post a Comment